Innowacyjne rozwiązania IT & HR dla Twojego biznesu

Wykorzystaj potencjał usług IT & HR oraz nasze doświadczenie i profesjonalizm do rozwoju firmy w modelu współpracy dopasowanym do Twoich potrzeb.

Dołącz do ludzi z pasją.

P&P Solutions to miejsce, gdzie spotkasz szerokie możliwości rozwoju i realizacji w trakcie pracy przy ciekawych projektach dla znanych na rynku Klientów. 

Consulting biznesowy

Wykorzystaj w swojej organizacji połączenie naszych kompetencji biznesowych i wiedzy z zakresu IT.

Modele współpracy dopasowane do Twoich potrzeb

Zwiększ efektywność i elastyczność w działaniu swojej firmy dzięki elastycznym modelom współpracy oferowanym przez P&P Soutions.

Kim jesteśmy?

Jesteśmy zespołem dynamicznych, doświadczonych Konsultantów i Ekspertów, działających na polskim i europejskim rynku B2B od niemal 20 lat. W wyniku dotychczasowej, długotrwałej współpracy naszej kadry oraz wspólnie zrealizowanych przedsięwzięć, powstał pomysł na wspólną realizację nowych rozwiązań ukierunkowanych na innowacyjne technologie  wspierające procesy biznesowe klientów, w unikalny, niespotykany na rynku sposób.

Zobacz więcej

Usługi IT

Dostarczamy pełen wachlarz nowoczesnych usług z zakresu IT systematycznie rozwiajająć naszą ofertę, aby zapewnić optymalne rozwiązania dla Twojego biznesu.

Outsourcing IT
Outsourcing HR
Rekrutacja stała
Usługi wdrożeniowe systemów IT
PROJEKTOWANIE DEDYKOWANYCH SYSTEMÓW IT
Consulting biznesowy
Zobacz więcej

Szukasz pracy?

Poszukujesz możliwości ciągłego rozwoju i realizacji projeków dających poczucie satysfkacji? Chcesz pracować wśród ludzi z pasją stawiających na dobrą atmosferę ponad korporacyjny ład? P&P Solutions jest miejscem, którego szukasz.

Dołącz do nas i realizuj się oraz rozwijaj swoje kompetencje. 

Czytaj więcej

Najnowsze oferty pracy

Konsultant ds. Rekrutacji IT (Outsourcing) - Warszawa

Wymagania

  • Posiadasz 2-3 lata doświadczenia w prowadzeniu rekrutacji w branży IT, idealnie w agencji rekrutacyjnej lub outsourcingu specjalistów IT.
  • Znasz skuteczne metody i źródła aktywnego pozyskiwania Kandydatów (mile widziana bogata baza kontaktów na portalach społecznościowych typu LinkedIn).
  • Lubisz rozwój a wysokie zarobki są dla Ciebie motywacją.
  • Cechuje Cię samodzielność, dobra organizacja pracy i umiejętność skutecznego zarządzania własnym czasem.
  • Jesteś osobą ambitną, zaangażowaną i godną zaufania.
  • Potrafisz komunikować się jasno i przekonywująco.
  • Czujesz się dobrze w negocjacjach.
  • Łatwo przychodzi Ci nawiązywanie i budowanie relacji z Kandydatami.
  • Znasz dobrze język angielski (min. B2).
  • Lubisz wychodzić poza sferę swojego komfortu.
  • Masz dystans do siebie i poczucie humoru.
  • Szybko się uczysz.
  • Chcesz rozwijać siebie i otoczenie, w którym pracujesz.

Zakres obowiązków

Jakie mamy dla Ciebie zadania?

W swojej codziennej pracy, będziesz wyszukiwać najlepszych specjalistów na stanowiska takie jak: Analityk Biznesowy, Developerzy (np. Java, .NET, Python, PHP, Python), QA i inne.
Będziesz kompleksowo realizować procesy rekrutacyjne w obszarze IT – od aktywnego pozyskania kandydatów, przez screening, ofertowanie i negocjacje aż po finalizację kontraktów.

 

Będziesz odpowiedzialna/-y za:

  • Tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych.
  • Aktywne poszukiwanie kandydatów metodami direct search.
  • Proponowanie nowych strategii oraz źródeł dotarcia do pasywnych kandydatów.
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z kandydatami oraz obecnymi konsultantami.
  • Dbanie o wysoką jakość komunikacji.
  • Prowadzenie działań budujących pozytywny wizerunek firmy na rynku IT.
  • Udział w aktywnościach employer brandingowych.
  • Budowanie bazy kontaktów na potrzeby przyszłych rekrutacji oraz dbanie o dobry candidate experience.
  • Pomoc przy organizacji wydarzeń firmowych.
  • Udział w wydarzeniach związanych z rekrutacją.

Co oferujemy

  • Solidną podstawę plus nieograniczone prowizje.
  • Startup’ową kulturę pracy i stabilność dojrzałej organizacji.
  • Sprzęt i soft dopasowany do Ciebie.
  • Nieformalną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole.
  • Realną możliwość rozwoju w strukturach firmy (Konsultant -> Team Leader -> Manager).
  • Elastyczne godziny pracy, możliwość częściowej pracy zdalnej po okresie próbnym.
  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych w systemie kafeteryjnym.
  • Wyjścia integracyjne.
  • Codziennie pyszną kawę i herbatę.

 

  • Jak wygląda nasz proces? 

Nasz proces składa się z dwóch rozmów video/tele i jednej rozmowy face 2 face w naszym biurze w Centrum biznesowym Warszawy.

Office Assistant - Warszawa

Szukasz nowych wyzwań zawodowych? Chcesz rozpocząć karierę w segmencie nowych technologii i poznać branżę IT? Jeżeli odpowiedź brzmi TAK – dołącz do nas!

Świadczymy usługi outsourcingowe dla kluczowych klientów z sektora IT w Polsce i za granicą, w sektorach telekomunikacji, finansów i ubezpieczeń, administracji oraz usług publicznych.

Opierając się na szerokim doświadczeniu i elastycznym podejściu do potrzeb Klienta budujemy swój wizerunek skutecznego doradcy i atrakcyjnego pracodawcy.

W ramach planów rozbudowy struktur firmy, planujemy do końca 2021 roku poszerzyć zespół specjalistów do 100 osób, zarówno na wewnętrzne jak i zewnętrzne potrzeby naszych Klientów.

Wymagania

Perfect match:

  • Posiadasz min. 1 rok doświadczenia w pracy biurowej na podobnym stanowisku.
  • Znasz dobrze pakiet MS Office (ogarniasz tabelki, excel’a, word’a, porządkujesz swoją pracę).
  • Swobodnie obsługujesz wszelkie urządzenia biurowe.
  • Jesteś samodzielna/-y, potrafisz dobrze zarządzać własnym czasem i organizacją pracy.
  • Jesteś odpowiedzialna/-y, skrupulatna/-y, rzetelna/-y, terminowa/-y – innymi słowy można na Tobie polegać.
  • Jesteś osobą ambitną, zaangażowaną i godną zaufania.
  • Lekko przychodzi Ci nawiązywanie relacji z nowo poznanymi ludźmi.
  • Potrafisz komunikować się jasno i przekonywująco.
  • Znasz dobrze język angielski w mowie i piśmie.
  • Masz dystans do siebie i poczucie humoru.
  • Szybko się uczysz.
  • Chcesz rozwijać siebie i otoczenie w którym pracujesz: masz pomysły na usprawnienia i ulepszenia, o których nie boisz się rozmawiać i wprowadzać w życie.

Zakres obowiązków

Jakie mamy dla Ciebie zadania?

  • Nadzór nad obiegiem dokumentacji w firmie.
  • Monitorowanie przepływu dokumentacji do księgowości i archiwum (przyjmowanie, wydawanie, dokumentowanie przepływu dokumentacji).
  • Archiwizowanie dokumentów z zachowaniem porządku i zasad firmy.
  • Bieżąca praca dokumentacyjno-biurowa oraz kadrowo-księgowa (kserowanie, drukowanie dokumentów, wysyłanie korespondencji).
  • Monitorowanie i nadzór na procesem zakupów wewnętrznych na potrzeby biura.
  • Wsparcie w organizacji event’ów firmowych.
  • Prowadzenie kalendarzy, umawianie i organizacja spotkań.
  • Inna bieżąca pomoc w codziennej działalności zespołu.

 

A w ramach możliwych ścieżek rozwoju:

  • Prace związane ze wsparciem rekrutacji i weryfikacji Kandydatów.
  • Prace związane ze wsparciem realizowanych projektów technologicznych (np. przygotowanie szablonów dokumentów, pilnowanie harmonogramów, nadzór nad formalnościami, wstępne rozliczenia projektowe, tworzenie baz i porządkowanie danych do projektów, inne prace organizacyjne).
  • Prace związane ze wsparciem w obszarze przetargów (np. pomoc przy wypełnianiu i kompletowaniu dokumentów).

Co oferujemy

Co Ci oferujemy?

  • Pracę w młodym, dynamicznym zespole.
  • Wsparcie mentorów z międzynarodowym doświadczeniem.
  • Możliwość poszerzania wiedzy i zdobycia nowych kompetencji u boku Ekspertów z danych dziedzin.
  • Realną możliwość rozwoju w firmie – to pozycja z perspektywą awansu na stanowisko Konsultanta/Rekrutera, Manager’a ds. Sprzedaży, Project Manager’a – w zależności od predyspozycji i zainteresowań.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Pakiet benefitów (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna).
  • Wyjścia integracyjne.
  • Konferencje i szkolenia.

 

Jak wygląda nasz proces? 

Nasz proces składa się z dwóch etapów: rozmowy video/tele i spotkania w naszym biurze w Centrum biznesowym Warszawy.

Analityk Biznesowo Systemowy - Warszawa

Dla Klienta z branży medialnej poszukujemy osoby na stanowisko Analityka Biznesowo-Systemowego.

Projekt: Budowa systemu zarządzającego audycjami.
Realizacja zadań , które mają na celu wyeliminowanie nośników fizycznych w procesach produkcyjnych i emisyjnych. Projekt o dużym podłożu technologicznym, oparty o wdrożone produkty.

Wymagania

  • Otwartość na projekty technologiczne, w tym na poznawanie aspektów techniki telewizyjnej (urządzenia, technologie, standardy, przechowywanie dużych wolumenów danych)
  • Bardzo dobry warsztat analityczny w projektach technologicznych
  • Umiejętność pracy z klientem biznesowym,
  • Umiejętność wypracowywania i kreowania rozwiązań
  • Umiejętność pracy w zespole wewnętrznym
  • Doświadczenie w budowie systemów z dużą liczbą integracji pomiędzy systemami oraz migracją

Zakres obowiązków

  • Zbieranie i uszczegóławianie wymagań
  • Analiza biznesowa
  • Analiza obecnego rozwiązania i konfrontowanie wyników z klientem biznesowym
  • Analiza systemowa (procesy, model danych, ekrany, historyjki lub use casy)
  • Udział w tworzeniu OPZ i wsparcie merytoryczne procesów zakupowych i wdrożeniowych
  • Współpraca z zespołami technologicznymi
  • Przeprowadzanie szkoleń i demonstracji dla biznesu

Co oferujemy

  • Wynagrodzenie na podstawie kontraktu B2B w zależności od poziomu doświadczenia: 90-100 PLN netto/h + VAT
  • Czas trwania projektu: 2 lata
  • Zaangażowanie w pełnym wymiarze czasu pracy (40 godz. tygodniowo)
  • Krótki, 14 dniowy termin płatności faktury
  • Kartę Multisport
  • Prywatną opiekę medyczną w PZU Życie
Fullstack Developer Java/Angular - Wrocław

Dla naszego Klienta z obszaru bankowości poszukujemy Fullstack Developera.

Projekt dotyczy nowych rozwiązań polegających na umożliwieniu korzystania z usług firm zewnętrznych przez Bankowość Elektroniczną.

Praca obecnie odbywa się w modelu zdalnym, a docelowo w biurze we Wrocławiu.

Wymagania

  • Co najmniej 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie z następującymi technologiami (im więcej, tym lepiej): Spring Framework, Java 8+, JUnit, Mockito, REST, Spring Cloud, Wiremock, Swagger, Hibernate, Angular 10, Npm, HTML5, CSS3, Saas, JavaScript
  • Doświadczenie w tworzeniu aplikacji w architekturze mikroserwisowej
  • Umiejętność analizowania logów i metryk
  • Doświadczenie w tworzeniu zaawansowanych algorytmów
  • Umiejętność pisania czystego, dobrze zaprojektowanego, wysokiej jakości kodu w zwinnym środowisku (TDD, BDD, wzorce projektowe)
  • Przywiązanie do jakości wytwarzanych aplikacji i umiejętność pisania automatycznych testów jednostkowych i integracyjnych

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy w bankowości przy projektowaniu aplikacji backendowych i frontenedowych
  • Praktyczna znajomość zwinnych metodyk rozwoju oprogramowania (Agile/Scrum) na poziomie umożliwiającym dostarczanie produktu wysokiej jakości w szybkim tempie
  • Doświadczenie w pracy z narzędziami Atlassian - Jira

Zakres obowiązków

  • Zespół będzie wdrażać funkcjonalność VAS (Value Added Services) w procesie sprzedaży kont dla klientów indywidualnych banku.
  • Praca zgodne ze swoją specjalizacją: backend - java, połączenia z usługami zewnętrznymi/integracja oraz frontend/Angular, DevOps/Jenkins.

Co oferujemy

  •     Wynagrodzenie na podstawie kontraktu B2B 640-840 PLN netto/MD + VAT
  •     Czas trwania projektu min. 6 miesięcy, z mozliwością przedłużenia
  •     Przelew w wygodnej formie (bez split payment)
  •     Zaangażowanie w pełnym wymiarze czasu pracy (40 godz. tygodniowo)
  •     Krótki, 14 dniowy termin płatności faktury
  •     Kartę Multisport
  •     Prywatną opiekę medyczną w PZU Życie
Project Manager - Warszawa

Dla naszego Klienta z branży medialnej poszukujemy osoby na stanowisko Project Managera.

Czas trwania projektów - 2 lata.

Start ASAP

Projekty: 

Budowa i wdrażanie systemów online, dekodery, rozwiązania działające na tv itp.
Budowa nowego wewnętrznego systemu zw. z rejestrowaniem, zarządzaniem i aktywnym monitoringiem wykorzystania licencji dotyczących audycji tv.

Wymagania

  • Min. 4 lata doświadczenia przy pracy jako menadżer/kierownik projektu IT
  • Dobra znajomość wybranych metodyk zarządzania projektami IT - Agile,PMBOK, Prince2
  • Podstawowa znajomość Agile Scrum for Product Owners (zarządzanie backlogiem, tworzenie user stories)
  • Bardzo dobra umiejętność zarządzania pracami zespołów IT
  • Bardzo dobra znajomość standardów tworzenie dokumentacji projektowych
  • Bardzo dobra umiejętność analizowania, szacowania i budżetowania projektów IT
  • Bardzo dobra umiejętność kontrolowania realizacji projektu i zarządzania jakością i ryzykiem w projekcie
  • Dobra znajomość narzędzia JIRA
  • Dobra znajomość narzędzia MS Project
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Mile widziane doświadczenie związane z technologiami tv, online, streaming itp.

Zakres obowiązków

  • Prowadzenie projektów realizowanych wewnętrznie i zewnętrznie
  • Zarządzanie zespołem, budżetem, zakresem i harmonogramem
  • Koordynacja prac w zespole
  • Współpraca z biznesem

Co oferujemy

  • Wynagrodzenie na podstawie kontraktu B2B w zależności od poziomu doświadczenia: do 100 PLN netto/h + VAT
  • Przelew w wygodnej formie (bez split payment)
  • Zaangażowanie w pełnym wymiarze czasu pracy (40 godz. tygodniowo)
  • Krótki, 14 dniowy termin płatności faktury
  • Kartę Multisport
  • Prywatną opiekę medyczną w PZU Życie

Strony

P&P Solutions rozwój i innowacje

Postaw na współpracę z liderami innowacji w zakresie IT i HR. Rozwijaj biznes dzięki optymalnie dobranym rozwiązaniom poprawiając efektywność swoich działań. Zyskaj przewagę nad konkrencją i wykorzytaj innowacje do ekspancji zwiększnia swojego udziału w rynku.