People are the most important and most valuable asset of the modern industries. That is why in our daily routines we concentrate on Your needs. We guide you towards professional excellence and personal satisfaction, carrying about your career development and creating opportunities to participate in the most attractive projects.

We are looking for passionate people who are open for change and who are actively looking for new paths.
We truly believe that your career is a project of its kind, which you need to manage and develop through entire lifetime. Gladly – we support such projects!

Our commitments to the team are handled in a professional manner: labour law is always respected, payments are transferred in a timely manner, we offer competitive salaries, comparable with EU average and not to mention the access to the latest technologies and appealing social plans.

We build our teams based on the company values and mindset, that is: cooperation, respect for others, responsibility and expertise. Existing well-developed training program assures that our employees frequently expand their knowledge and acquire new skills. It altogether builds a professional team, with lots of knowledge to share.

Cooperation models

After accepting your candidature for a particular position in the project we will offer you a suitable contract from the following options:

Employment contract

Commission contract

Works contract

Civil and legal contract

The first three are dedicated for natural person (that is: not engaged in any business activity). The civil and legal contract is desired for natural person running business activities or companies with several or large number of employees.

Benefits

Apart from a great compensation we also include:

Well-aligned team
Direct contact with management
Flexible working hours
Latest technologies
Variety of projects
MultiKarnet OkSystem
Private health care
Life insurance
Accessible knowledge

Leisure time

Team spirit is important – we’d really like to meet you outside of the office as well and share some memorable moments

How about go-karts?
…or maybe some (un)harmful paintball?
…or a football match?
…or perhaps bowling ?
billiard?

Recruitment

P&P Solutions recruitment process is simple and transparent and always ending with comprehensive feedback – even if we get back to you with no intention for hire.

It consists of three main stages:

Interpersonal skills and technical skills verifications
A talk with intended project manager
A final offer from us

Job offers

IT Recruiter - Warszawa / zdalnie

W ramach planów rozbudowy struktur firmy, planujemy do końca 2021 roku poszerzyć zespół specjalistów do 100 osób, zarówno na wewnętrzne jak i zewnętrzne potrzeby naszych Klientów.

Wymagania

Perfect match:

  • Posiadasz 2-3 lata doświadczenia w prowadzeniu rekrutacji w branży IT, idealnie w agencji rekrutacyjnej lub outsourcingu specjalistów IT
  • Znasz skuteczne metody i źródła aktywnego pozyskiwania Kandydatów (mile widziana bogata baza kontaktów na portalach społecznościowych typu LinkedIn)
  • Lubisz rozwój a wysokie zarobki są dla Ciebie motywacją
  • Cechuje Cię samodzielność, dobra organizacja pracy i umiejętność skutecznego zarządzania własnym czasem
  • Jesteś osobą ambitną, zaangażowaną i godną zaufania
  • Potrafisz komunikować się jasno i przekonywująco
  • Czujesz się dobrze w negocjacjach
  • Łatwo przychodzi Ci nawiązywanie i budowanie relacji z Kandydatami
  • Znasz dobrze język angielski (min. B2)
  • Lubisz wychodzić poza sferę swojego komfortu
  • Masz dystans do siebie i poczucie humoru
  • Szybko się uczysz
  • Chcesz rozwijać siebie i otoczenie, w którym pracujesz

Zakres obowiązków

Jakie mamy dla Ciebie zadania:

  • W swojej codziennej pracy, będziesz wyszukiwać najlepszych specjalistów na stanowiska takie jak: Analityk Biznesowy, Developerzy (np. Java, .NET, Python, PHP, Python), QA i inne
  • Będziesz kompleksowo realizować procesy rekrutacyjne w obszarze IT - od aktywnego pozyskania kandydatów, przez screening, ofertowanie i negocjacje aż po finalizację kontraktów

Będziesz odpowiedzialna/-y za:

  • Tworzenie i publikowanie ogłoszeń
  • Aktywne poszukiwanie kandydatów metodami direct search
  • Proponowanie nowych strategii oraz źródeł dotarcia do pasywnych kandydatów
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z kandydatami oraz obecnymi konsultantami
  • Dbanie o wysoką jakość komunikacji
  • Prowadzenie działań budujących pozytywny wizerunek firmy na rynku IT
  • Udział w aktywnościach employer brandingowych
  • Budowanie bazy kontaktów na potrzeby przyszłych rekrutacji oraz dbanie o dobry candidate experience
  • Pomoc przy organizacji wydarzeń firmowych
  • Udział w wydarzeniach związanych z rekrutacją

Co oferujemy

Ze swojej strony oferujemy:

  • Solidną podstawę plus nieograniczone prowizje
  • Startup’ową kulturę pracy i stabilność dojrzałej organizacji
  • Sprzęt i soft dopasowany do Ciebie
  • Nieformalną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole
  • Realną możliwość rozwoju w strukturach firmy (Konsultant -> Team Leader -> Manager)
  • Elastyczne godziny pracy, możliwość częściowej pracy zdalnej po okresie próbnym
  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych w systemie kafeteryjnym
  • Wyjścia integracyjne
  • Codziennie pyszną kawę i herbatę
Junior IT Recruiter - Warszawa

Do naszego Zespołu P&P Solutions poszukujemy osoby na stanowisko Młodszego Konsultanta (Rekrutacja IT 180° / Outsourcing).

Wymagania

Perfect match:

  • Posiadasz 3-6 miesięcy doświadczenia w rekrutacji IT
  • Lubisz rozwój a wysokie zarobki są dla Ciebie motywacją
  • Cechuje Cię samodzielność, dobra organizacja pracy i umiejętność skutecznego zarządzania własnym czasem
  • Jesteś osobą ambitną, zaangażowaną i godną zaufania
  • Potrafisz komunikować się jasno i przekonywująco
  • Znasz dobrze język angielski
  • Lubisz wychodzić poza sferę swojego komfortu
  • Masz dystans do siebie i poczucie humoru

Zakres obowiązków

Twoje zadania:

  • Aktywny search Kandydatów - tylko Twoja pomysłowość jest tutaj granicą
  • Rozmowy z potencjalnymi Kandydatami - bez obaw, to nie jest call center
  • Selekcja nadsyłanych aplikacji - postaw się w roli Klienta i wybierz najlepszych
  • Redagowanie ogłoszeń - kreatywnie opisujesz, kogo szukasz

Co oferujemy

Ze swojej strony oferujemy:

  • Solidną podstawę plus nieograniczone prowizje
  • Startupową kulturę pracy i stabilność dojrzałej organizacji
  • Sprzęt i soft dopasowany do Ciebie
  • Nieformalną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole
  • Realną możliwość rozwoju w strukturach firmy
  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych w systemie kafeteryjnym
  • Codziennie pyszną kawę i herbatę
IT Researcher - Poznań / zdalnie

Do nowo powstającego w P&P Solutions Zespołu poszukujemy osoby na stanowisko IT Researchera.

Wymagania

Szukamy osoby, która:

  • Ma za sobą pierwsze doświadczenia w rekrutacji IT (3-6 miesięcy)
  • Jest sumienna i odznacza się pewną dozą cierpliwości
  • Jest nastawiona na rozwój i naukę

Zakres obowiązków

Jakie zadania na Ciebie czekają?

  • Aktywne poszukiwanie Kandydatów w social mediach (Linkedin, Facebook i inne) i wewnętrznej bazie
  • Analiza profili Kandydatów pod kątem danych wymagań
  • Profesjonalna komunikacja z Kandydatem: mailowa, telefoniczna i za pomocą social mediów
  • Redagowanie ogłoszeń i tworzenie prostych grafik
  • Wsparcie dla Rekrutera w innych, bieżących zadaniach

Co oferujemy

Ze swojej strony oferujemy:

  • Wynagrodzenie podstawowe plus nieograniczone prowizje
  • Zatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę (lub inne)
  • Sprzęt służbowy: komputer i telefon
  • Pakiet benefitów: karta sportowa, opieka medyczna

Last but not least:

  • Startupową kulturę pracy i stabilność dojrzałej organizacji
  • Nieformalną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole
  • Realną możliwość rozwoju w strukturach firmy
Office Assistant - Warszawa

Szukasz nowych wyzwań zawodowych? Chcesz rozpocząć karierę w segmencie nowych technologii i poznać branżę IT? Jeżeli odpowiedź brzmi TAK – dołącz do nas!

Świadczymy usługi outsourcingowe dla kluczowych klientów z sektora IT w Polsce i za granicą, w sektorach telekomunikacji, finansów i ubezpieczeń, administracji oraz usług publicznych.

Opierając się na szerokim doświadczeniu i elastycznym podejściu do potrzeb Klienta budujemy swój wizerunek skutecznego doradcy i atrakcyjnego pracodawcy.

W ramach planów rozbudowy struktur firmy, planujemy do końca 2021 roku poszerzyć zespół specjalistów do 100 osób, zarówno na wewnętrzne jak i zewnętrzne potrzeby naszych Klientów.

Wymagania

Perfect match:

  • Posiadasz min. 1 rok doświadczenia w pracy biurowej na podobnym stanowisku.
  • Znasz dobrze pakiet MS Office (ogarniasz tabelki, excel’a, word’a, porządkujesz swoją pracę).
  • Swobodnie obsługujesz wszelkie urządzenia biurowe.
  • Jesteś samodzielna/-y, potrafisz dobrze zarządzać własnym czasem i organizacją pracy.
  • Jesteś odpowiedzialna/-y, skrupulatna/-y, rzetelna/-y, terminowa/-y – innymi słowy można na Tobie polegać.
  • Jesteś osobą ambitną, zaangażowaną i godną zaufania.
  • Lekko przychodzi Ci nawiązywanie relacji z nowo poznanymi ludźmi.
  • Potrafisz komunikować się jasno i przekonywująco.
  • Znasz dobrze język angielski w mowie i piśmie.
  • Masz dystans do siebie i poczucie humoru.
  • Szybko się uczysz.
  • Chcesz rozwijać siebie i otoczenie w którym pracujesz: masz pomysły na usprawnienia i ulepszenia, o których nie boisz się rozmawiać i wprowadzać w życie.

Zakres obowiązków

Jakie mamy dla Ciebie zadania?

  • Nadzór nad obiegiem dokumentacji w firmie.
  • Monitorowanie przepływu dokumentacji do księgowości i archiwum (przyjmowanie, wydawanie, dokumentowanie przepływu dokumentacji).
  • Archiwizowanie dokumentów z zachowaniem porządku i zasad firmy.
  • Bieżąca praca dokumentacyjno-biurowa oraz kadrowo-księgowa (kserowanie, drukowanie dokumentów, wysyłanie korespondencji).
  • Monitorowanie i nadzór na procesem zakupów wewnętrznych na potrzeby biura.
  • Wsparcie w organizacji event’ów firmowych.
  • Prowadzenie kalendarzy, umawianie i organizacja spotkań.
  • Inna bieżąca pomoc w codziennej działalności zespołu.

 

A w ramach możliwych ścieżek rozwoju:

  • Prace związane ze wsparciem rekrutacji i weryfikacji Kandydatów.
  • Prace związane ze wsparciem realizowanych projektów technologicznych (np. przygotowanie szablonów dokumentów, pilnowanie harmonogramów, nadzór nad formalnościami, wstępne rozliczenia projektowe, tworzenie baz i porządkowanie danych do projektów, inne prace organizacyjne).
  • Prace związane ze wsparciem w obszarze przetargów (np. pomoc przy wypełnianiu i kompletowaniu dokumentów).

Co oferujemy

Co Ci oferujemy?

  • Pracę w młodym, dynamicznym zespole.
  • Wsparcie mentorów z międzynarodowym doświadczeniem.
  • Możliwość poszerzania wiedzy i zdobycia nowych kompetencji u boku Ekspertów z danych dziedzin.
  • Realną możliwość rozwoju w firmie – to pozycja z perspektywą awansu na stanowisko Konsultanta/Rekrutera, Manager’a ds. Sprzedaży, Project Manager’a – w zależności od predyspozycji i zainteresowań.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Pakiet benefitów (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna).
  • Wyjścia integracyjne.
  • Konferencje i szkolenia.

 

Jak wygląda nasz proces? 

Nasz proces składa się z dwóch etapów: rozmowy video/tele i spotkania w naszym biurze w Centrum biznesowym Warszawy.

Analityk Biznesowo Systemowy - Warszawa

Dla Klienta z branży medialnej poszukujemy osoby na stanowisko Analityka Biznesowo-Systemowego.

Projekt: Budowa systemu zarządzającego audycjami.
Realizacja zadań , które mają na celu wyeliminowanie nośników fizycznych w procesach produkcyjnych i emisyjnych. Projekt o dużym podłożu technologicznym, oparty o wdrożone produkty.

Wymagania

  • Otwartość na projekty technologiczne, w tym na poznawanie aspektów techniki telewizyjnej (urządzenia, technologie, standardy, przechowywanie dużych wolumenów danych)
  • Bardzo dobry warsztat analityczny w projektach technologicznych
  • Umiejętność pracy z klientem biznesowym,
  • Umiejętność wypracowywania i kreowania rozwiązań
  • Umiejętność pracy w zespole wewnętrznym
  • Doświadczenie w budowie systemów z dużą liczbą integracji pomiędzy systemami oraz migracją

Zakres obowiązków

  • Zbieranie i uszczegóławianie wymagań
  • Analiza biznesowa
  • Analiza obecnego rozwiązania i konfrontowanie wyników z klientem biznesowym
  • Analiza systemowa (procesy, model danych, ekrany, historyjki lub use casy)
  • Udział w tworzeniu OPZ i wsparcie merytoryczne procesów zakupowych i wdrożeniowych
  • Współpraca z zespołami technologicznymi
  • Przeprowadzanie szkoleń i demonstracji dla biznesu

Co oferujemy

  • Wynagrodzenie na podstawie kontraktu B2B w zależności od poziomu doświadczenia: 90-100 PLN netto/h + VAT
  • Czas trwania projektu: 2 lata
  • Zaangażowanie w pełnym wymiarze czasu pracy (40 godz. tygodniowo)
  • Krótki, 14 dniowy termin płatności faktury
  • Kartę Multisport
  • Prywatną opiekę medyczną w PZU Życie

Pages