People are the most important and most valuable asset of the modern industries. That is why in our daily routines we concentrate on Your needs. We guide you towards professional excellence and personal satisfaction, carrying about your career development and creating opportunities to participate in the most attractive projects.

We are looking for passionate people who are open for change and who are actively looking for new paths.
We truly believe that your career is a project of its kind, which you need to manage and develop through entire lifetime. Gladly – we support such projects!

Our commitments to the team are handled in a professional manner: labour law is always respected, payments are transferred in a timely manner, we offer competitive salaries, comparable with EU average and not to mention the access to the latest technologies and appealing social plans.

We build our teams based on the company values and mindset, that is: cooperation, respect for others, responsibility and expertise. Existing well-developed training program assures that our employees frequently expand their knowledge and acquire new skills. It altogether builds a professional team, with lots of knowledge to share.

Cooperation models

After accepting your candidature for a particular position in the project we will offer you a suitable contract from the following options:

Employment contract

Commission contract

Works contract

Civil and legal contract

The first three are dedicated for natural person (that is: not engaged in any business activity). The civil and legal contract is desired for natural person running business activities or companies with several or large number of employees.

Benefits

Apart from a great compensation we also include:

Well-aligned team
Direct contact with management
Flexible working hours
Latest technologies
Variety of projects
MultiKarnet OkSystem
Private health care
Life insurance
Accessible knowledge

Leisure time

Team spirit is important – we’d really like to meet you outside of the office as well and share some memorable moments

How about go-karts?
…or maybe some (un)harmful paintball?
…or a football match?
…or perhaps bowling ?
billiard?

Recruitment

P&P Solutions recruitment process is simple and transparent and always ending with comprehensive feedback – even if we get back to you with no intention for hire.

It consists of three main stages:

Interpersonal skills and technical skills verifications
A talk with intended project manager
A final offer from us

Job offers

Office Assistant - Warszawa

Szukasz nowych wyzwań zawodowych? Chcesz rozpocząć karierę w segmencie nowych technologii i poznać branżę IT? Jeżeli odpowiedź brzmi TAK – dołącz do nas!

Świadczymy usługi outsourcingowe dla kluczowych klientów z sektora IT w Polsce i za granicą, w sektorach telekomunikacji, finansów i ubezpieczeń, administracji oraz usług publicznych.

Opierając się na szerokim doświadczeniu i elastycznym podejściu do potrzeb Klienta budujemy swój wizerunek skutecznego doradcy i atrakcyjnego pracodawcy.

W ramach planów rozbudowy struktur firmy, planujemy do końca 2021 roku poszerzyć zespół specjalistów do 100 osób, zarówno na wewnętrzne jak i zewnętrzne potrzeby naszych Klientów.

Wymagania

Perfect match:

  • Posiadasz min. 1 rok doświadczenia w pracy biurowej na podobnym stanowisku.
  • Znasz dobrze pakiet MS Office (ogarniasz tabelki, excel’a, word’a, porządkujesz swoją pracę).
  • Swobodnie obsługujesz wszelkie urządzenia biurowe.
  • Jesteś samodzielna/-y, potrafisz dobrze zarządzać własnym czasem i organizacją pracy.
  • Jesteś odpowiedzialna/-y, skrupulatna/-y, rzetelna/-y, terminowa/-y – innymi słowy można na Tobie polegać.
  • Jesteś osobą ambitną, zaangażowaną i godną zaufania.
  • Lekko przychodzi Ci nawiązywanie relacji z nowo poznanymi ludźmi.
  • Potrafisz komunikować się jasno i przekonywująco.
  • Znasz dobrze język angielski w mowie i piśmie.
  • Masz dystans do siebie i poczucie humoru.
  • Szybko się uczysz.
  • Chcesz rozwijać siebie i otoczenie w którym pracujesz: masz pomysły na usprawnienia i ulepszenia, o których nie boisz się rozmawiać i wprowadzać w życie.

Zakres obowiązków

Jakie mamy dla Ciebie zadania?

  • Nadzór nad obiegiem dokumentacji w firmie.
  • Monitorowanie przepływu dokumentacji do księgowości i archiwum (przyjmowanie, wydawanie, dokumentowanie przepływu dokumentacji).
  • Archiwizowanie dokumentów z zachowaniem porządku i zasad firmy.
  • Bieżąca praca dokumentacyjno-biurowa oraz kadrowo-księgowa (kserowanie, drukowanie dokumentów, wysyłanie korespondencji).
  • Monitorowanie i nadzór na procesem zakupów wewnętrznych na potrzeby biura.
  • Wsparcie w organizacji event’ów firmowych.
  • Prowadzenie kalendarzy, umawianie i organizacja spotkań.
  • Inna bieżąca pomoc w codziennej działalności zespołu.

 

A w ramach możliwych ścieżek rozwoju:

  • Prace związane ze wsparciem rekrutacji i weryfikacji Kandydatów.
  • Prace związane ze wsparciem realizowanych projektów technologicznych (np. przygotowanie szablonów dokumentów, pilnowanie harmonogramów, nadzór nad formalnościami, wstępne rozliczenia projektowe, tworzenie baz i porządkowanie danych do projektów, inne prace organizacyjne).
  • Prace związane ze wsparciem w obszarze przetargów (np. pomoc przy wypełnianiu i kompletowaniu dokumentów).

Co oferujemy

Co Ci oferujemy?

  • Pracę w młodym, dynamicznym zespole.
  • Wsparcie mentorów z międzynarodowym doświadczeniem.
  • Możliwość poszerzania wiedzy i zdobycia nowych kompetencji u boku Ekspertów z danych dziedzin.
  • Realną możliwość rozwoju w firmie – to pozycja z perspektywą awansu na stanowisko Konsultanta/Rekrutera, Manager’a ds. Sprzedaży, Project Manager’a – w zależności od predyspozycji i zainteresowań.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Pakiet benefitów (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna).
  • Wyjścia integracyjne.
  • Konferencje i szkolenia.

 

Jak wygląda nasz proces? 

Nasz proces składa się z dwóch etapów: rozmowy video/tele i spotkania w naszym biurze w Centrum biznesowym Warszawy.

Analityk Biznesowo Systemowy - Warszawa

Dla Klienta z branży medialnej poszukujemy osoby na stanowisko Analityka Biznesowo-Systemowego.

Projekt: Budowa systemu zarządzającego audycjami.
Realizacja zadań , które mają na celu wyeliminowanie nośników fizycznych w procesach produkcyjnych i emisyjnych. Projekt o dużym podłożu technologicznym, oparty o wdrożone produkty.

Wymagania

  • Otwartość na projekty technologiczne, w tym na poznawanie aspektów techniki telewizyjnej (urządzenia, technologie, standardy, przechowywanie dużych wolumenów danych)
  • Bardzo dobry warsztat analityczny w projektach technologicznych
  • Umiejętność pracy z klientem biznesowym,
  • Umiejętność wypracowywania i kreowania rozwiązań
  • Umiejętność pracy w zespole wewnętrznym
  • Doświadczenie w budowie systemów z dużą liczbą integracji pomiędzy systemami oraz migracją

Zakres obowiązków

  • Zbieranie i uszczegóławianie wymagań
  • Analiza biznesowa
  • Analiza obecnego rozwiązania i konfrontowanie wyników z klientem biznesowym
  • Analiza systemowa (procesy, model danych, ekrany, historyjki lub use casy)
  • Udział w tworzeniu OPZ i wsparcie merytoryczne procesów zakupowych i wdrożeniowych
  • Współpraca z zespołami technologicznymi
  • Przeprowadzanie szkoleń i demonstracji dla biznesu

Co oferujemy

  • Wynagrodzenie na podstawie kontraktu B2B w zależności od poziomu doświadczenia: 90-100 PLN netto/h + VAT
  • Czas trwania projektu: 2 lata
  • Zaangażowanie w pełnym wymiarze czasu pracy (40 godz. tygodniowo)
  • Krótki, 14 dniowy termin płatności faktury
  • Kartę Multisport
  • Prywatną opiekę medyczną w PZU Życie
Fullstack Developer Java/Angular - Wrocław

Dla naszego Klienta z obszaru bankowości poszukujemy Fullstack Developera.

Projekt dotyczy nowych rozwiązań polegających na umożliwieniu korzystania z usług firm zewnętrznych przez Bankowość Elektroniczną.

Praca obecnie odbywa się w modelu zdalnym, a docelowo w biurze we Wrocławiu.

Wymagania

  • Co najmniej 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie z następującymi technologiami (im więcej, tym lepiej): Spring Framework, Java 8+, JUnit, Mockito, REST, Spring Cloud, Wiremock, Swagger, Hibernate, Angular 10, Npm, HTML5, CSS3, Saas, JavaScript
  • Doświadczenie w tworzeniu aplikacji w architekturze mikroserwisowej
  • Umiejętność analizowania logów i metryk
  • Doświadczenie w tworzeniu zaawansowanych algorytmów
  • Umiejętność pisania czystego, dobrze zaprojektowanego, wysokiej jakości kodu w zwinnym środowisku (TDD, BDD, wzorce projektowe)
  • Przywiązanie do jakości wytwarzanych aplikacji i umiejętność pisania automatycznych testów jednostkowych i integracyjnych

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy w bankowości przy projektowaniu aplikacji backendowych i frontenedowych
  • Praktyczna znajomość zwinnych metodyk rozwoju oprogramowania (Agile/Scrum) na poziomie umożliwiającym dostarczanie produktu wysokiej jakości w szybkim tempie
  • Doświadczenie w pracy z narzędziami Atlassian - Jira

Zakres obowiązków

  • Zespół będzie wdrażać funkcjonalność VAS (Value Added Services) w procesie sprzedaży kont dla klientów indywidualnych banku.
  • Praca zgodne ze swoją specjalizacją: backend - java, połączenia z usługami zewnętrznymi/integracja oraz frontend/Angular, DevOps/Jenkins.

Co oferujemy

  •     Wynagrodzenie na podstawie kontraktu B2B 640-8400 PLN netto/MD + VAT
  •     Czas trwania projektu min. 6 miesięcy, z mozliwością przedłużenia
  •     Przelew w wygodnej formie (bez split payment)
  •     Zaangażowanie w pełnym wymiarze czasu pracy (40 godz. tygodniowo)
  •     Krótki, 14 dniowy termin płatności faktury
  •     Kartę Multisport
  •     Prywatną opiekę medyczną w PZU Życie
Project Manager - Warszawa

Dla naszego Klienta z branży medialnej poszukujemy osoby na stanowisko Project Managera.

Czas trwania projektów - 2 lata.

Start ASAP

Projekty: 

Budowa i wdrażanie systemów online, dekodery, rozwiązania działające na tv itp.
Budowa nowego wewnętrznego systemu zw. z rejestrowaniem, zarządzaniem i aktywnym monitoringiem wykorzystania licencji dotyczących audycji tv.

Wymagania

  • Min. 4 lata doświadczenia przy pracy jako menadżer/kierownik projektu IT
  • Dobra znajomość wybranych metodyk zarządzania projektami IT - Agile,PMBOK, Prince2
  • Podstawowa znajomość Agile Scrum for Product Owners (zarządzanie backlogiem, tworzenie user stories)
  • Bardzo dobra umiejętność zarządzania pracami zespołów IT
  • Bardzo dobra znajomość standardów tworzenie dokumentacji projektowych
  • Bardzo dobra umiejętność analizowania, szacowania i budżetowania projektów IT
  • Bardzo dobra umiejętność kontrolowania realizacji projektu i zarządzania jakością i ryzykiem w projekcie
  • Dobra znajomość narzędzia JIRA
  • Dobra znajomość narzędzia MS Project
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Mile widziane doświadczenie związane z technologiami tv, online, streaming itp.

Zakres obowiązków

  • Prowadzenie projektów realizowanych wewnętrznie i zewnętrznie
  • Zarządzanie zespołem, budżetem, zakresem i harmonogramem
  • Koordynacja prac w zespole
  • Współpraca z biznesem

Co oferujemy

  • Wynagrodzenie na podstawie kontraktu B2B w zależności od poziomu doświadczenia: do 100 PLN netto/h + VAT
  • Przelew w wygodnej formie (bez split payment)
  • Zaangażowanie w pełnym wymiarze czasu pracy (40 godz. tygodniowo)
  • Krótki, 14 dniowy termin płatności faktury
  • Kartę Multisport
  • Prywatną opiekę medyczną w PZU Życie
Junior Project Manager - Warszawa

Dla naszego Klienta z branży medialnej poszukujemy osoby na stanowisko Junior Project Managera.

Czas trwania projektu - 2 lata.

Start ASAP

Projekt: System zarządzania produkcją tv

Wymagania

  • Min. 1 rok doświadczenia przy pracy jako menadżer/kierownik projektu IT
  • Znajomość wybranych metodyk zarządzania projektami IT - Agile,PMBOK, Prince2
  • Podstawowa znajomość Agile Scrum for Product Owners (zarządzanie backlogiem, tworzenie user stories)
  • Umiejętność analizowania, szacowania i budżetowania projektów IT
  • Umiejętność kontrolowania realizacji projektu i zarządzania jakością i ryzykiem w projekcie
  • Znajomość narzędzia JIRA

Zakres obowiązków

  • Wspieranie kierownika projektu w zarządzaniu projektem i 20 osobowym zespołem specjalistów
  • Koordynacja prac wewnętrznych
  • Monitorowanie i zarządzanie sprintami i wersjami
  • Optymalizacja i priorytetyzacja zadań
  • Koordynacja prac analitycznych, testowych i programistycznych

Co oferujemy

  • Wynagrodzenie na podstawie kontraktu B2B w zależności od poziomu doświadczenia: do 560 PLN netto/MD + VAT
  • Przelew w wygodnej formie (bez split payment)
  • Zaangażowanie w pełnym wymiarze czasu pracy (40 godz. tygodniowo)
  • Krótki, 14 dniowy termin płatności faktury
  • Kartę Multisport
  • Prywatną opiekę medyczną w PZU Życie

Pages